Engelska.

Har tappat bort mina hörlurar............................. Mina jättefina som jag
fick i julklapp förra året. Det värsta är att pappa har varit "och valt ut
dom helt själv", så om jag berättar det för honom så kommer han bli
förkrossad för dom var tydligen "rätt dyra".

Åh, och nu när vi ska åka iväg så måste jag ju verkligen ha ett par...
HEHE, ville egentligen bara berätta att vi ska bort. Florida, tolv dagar,
jag avlider. SOL. Bad. Shopping. Prata engelska. Helvete. Kan inte.

Måste bero på att jag hade Jenny i engelska c.

För inte ska man väl kunna prata engelska innan gymnasiet, det har
jag svårt att tro.



Här var man också tvungen att prata engelska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0