åttonde

Ledig idag. Kan inte med ord beskriva hur skönt det är. Eller, det kan jag ju
visst!!!!1!!ETTETT!! Oj, vad jag ljuger ibland.

Det är jättejättejätteskönt att ligga och dra sig i sängen, gå upp, äta lite
frukost (med betoning på lite då vi inte har någon mat i läggan förutom
köttbullar, bröd och nudlar) och sen se top model.

Kan göra en lista över vad jag inte tänker göra idag:

* Sminka mig.
* Hälsa på kunder som inte hälsar tillbaka.
* Knyta skosnören.
* Gömma mig på lagret när det kommer in någon jag inte vill träffa.
* Använda mig av frasen "Nä, tyvärr, den är slut"

Det jag istället ska göra:

* Gå till mammas jobb och hämta grejer.
* Gå till mammas jobb och lämna smutsiga kläder.
* HA MÖSSA PÅ MIG!!!!!!

Ser ut att bli fullt upp idag också. Less.


Ville bara vara med på ett litet hörn. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0