andra

Imorse vaknade jag vid elva och fick som vanligt se solen vara påväg ner.
Chill. Hatar den ändå. Brun vill man ju ändå inte vara. Inte för att man kan
bli brun på vintern... Men ja, ÄH.

Klev upp, vandrade in i köket och upptäckte att CALLE OCH WILLIAM HAR
FÅTT VARSIN CHOKLADKALENDER MEN INTE JAG??!!????!!!????

En jättefin röd/gul manchester united kalender...

Skickade iväg ett argt sms till mamma, precis som man måste när man
blir såhär orättvist behandlad. Det tog inte ens två sekunder så ringde
hon upp, och då hade hon massa bra förklaringar:

"Jag och calle trodde inte du ville ha en fotbollskalender"

"Den som väntar på något gott..."

"Dom hade bara den där!!!"

"Vill du att jag ska köpa en idag?"

Så ja, nu känns det lite bättre och lite spännande nästan. Jag ska få en helt
egen specialkalender!!

Så nu, nu mår jag bra igen, efter en hemsk morgon.

Ps. LÄGGAN IDAG!!!!!!!! Ds.


Kommentarer
Postat av: lampan

hahah asså garro, du e så roliiiiii

2010-12-02 @ 14:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0