tjugosjätte

Jahapp, då var ännu en helg över. Låg och planerade vad jag skulle ha på mig
imorgon i skolan när jag kom på att...

JUSTE, JAG ÄR LEDIG. JAG KAN VARA VAKEN HUR LÄNGE JAG VILL FÖR
JAG KAN SOVA UT IMORGON.

Precis så tänkte jag.

I fredags var vi då på cleo efter att vi ätit middag på waldorf (drack en cider
och sen så var det party. Jag skäms.) och "chillat" hos Magda. Jag vet inte
vad jag ska säga om kvällen, den var väl helt okej. Jag och Ida var till och
med inne på Allstar. Träffade vår kära klassvän Simon och sen så gick vi.

Var som inget annat intressant...

Annars så har vi bara chillat här på Snigelstigen. Jag, Jenny och Majsan
vaknade upp på lördagmorgon (eftermiddag) i min säng alla tre. Jag med
träningsvärk sen jag burit Maja på ryggen hela vägen hem från bussen
eftersom hon hade lite ont i fötterna av sina skor.

Jag är fortfarande öm i armarna... Vältränad.

Sen så har vi bara hängt här, Jenny sov inatt med. Sen idag vaknade hon
lite tidigare än mig så när jag kom upp hade hon hunnit se idol och halva
satcfilmen. Klockan var då två.

Vi + Linn tog sen bussen vid fyra för att se basket. Självklart gick bussen
sönder så vi fick fara till LLT och byta. Hann i alla fall se två minuter av
tredje och hela sista. Stor positiv överraskning.


Utanför cleo.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0