fortfarande sjuttonde...

Först frös jag så att jag hackade tänder och sen svettades jag som en gris.
Nu är min kroppstemperatur lite mer normal, och jag kan sitta upp utan att
huvudet dunkar sönder. Känns som att det går åt rätt håll det här.

Idag köpte pappa en ölpump från loppisen. Han är jättenöjd. Den var sååå
prisvärd och cool. Synd bara att han tappade förpackningen med 5 liter öl
som han hade tänkt prova dricka ikväll... Han var glad iallafall och har
pratat med mig med babyröst precis som man ska göra med ett sjukt barn.


Ett sjukt barn.

Samtalet med mamma å andra sidan såg ut såhär:

Jag: Jag har feber.
Mamma: Har du verkligen det? Eller är det bara synd om dig?
Jag: Jag har feber...
Mamma: Nämen oj. Ska du på matchen?
Jag: Nej, jag har feber!!!!
Mamma: Okejokej, vi ses sen när jag kommer hem då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0