closer

Jag har fixat mitt hår, ätit lite glass, haft photosession med mig själv, hängt
på face, provat lite kläder och nu tänkte jag måla naglarna.

Juste, kanske glömde säga det, men jag borde plugga. Inte som att jag
skjuter upp det eller nåt... Känner mig bara inte mogen nog för att skriva
om vad som händer när litium reagerar med vatten.

Något som är positivt är dock att NK-läraren är sjuk hela veckan så jag
kan lämna den i hennes fack när jag vill utan att hon märker det. Och jag
hade tänkt lämna in den till henne senast på fredag så att jag kan vara
helledig på lovet.

Vilket ger mig...

Åh, idag och imorgon att skriva den...


Ja, det var ju inte så gott om tid.

Ska gå och måla naglarna nu och sen fortsätta tagga med partymusik
(http://open.spotify.com/user/typcarolina/playlist/0BoVgIpukWhKDCTEBjCM8c,
denna mina vänner kommer ni hata. dabuzz och sånt. puss.)

Labbrapporten kan jag ju skriva imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0