tjugonde

Jag sitter och skakar, hatar min pappa för att han svek och drömde sig iväg
istället för att vara vaken och se strandvaskaren med mig. Det är bara vi två
som är hemma... Jag är rädd. Jätterädd. Och irriterad på huvudpersonen
som självklart skulle utforska alla små, mörka utrymmen ensam mitt i natten
när alla andra var på fest tio mil bort. Nämnde jag att psykopaten bodde just
där hon var?


Här ska hon försöka få i båten i vattnet också. Ensam.

BE OM HJÄLP BARA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eller så kan någon bara hålla dig sällskap, så man slipper börja gråta för
att det är så äckligt.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag lider med dig, hatar den där filmen.. :p

2009-11-21 @ 11:35:45
URL: http://jennybengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0