svininfluensan

Idag var svinvaccineringen bara öppen för de elever som går på mellan -
och högstadiet. Det gör ju inte jag så då fick jag inte vaccinera mig. Det
är inget jag ser fram emot meeeen det är nog skönare att ta själva
sprutan än att lyssna på mammas tjat.

Så på måndag, då MÅSTE jag komma ihåg det.



Åååh, jag kommer glömma bort...

Fast ja, lite orolig är jag ju ändå. Det är så äckligt att de sticker in en nål
UNDER huden på en. Tror det är bäst att titta bort och tänka på något
annat och inte göra samma sak som när jag tog blodprov på
vårdcentralen.

Då satt jag och glodde på nålens väg från bordet till i mitt armveck.
Jag svimmade och kräktes sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0