sjunde

Idag hade jag väldigt svårt att ta mig upp ur sängen. MEN faktiskt inte av den
anledningen man kan tro en lördagmorgon när man varit ute kvällen innan.
Näe, jag har en träningsvärk som inte är nådig...

Jag har som ändå alltid ansett mig sådär hyfsat tränad, eller jag har kunnat
hänga med på fys och sånt där i diverse sporter. Men igår på bodypumpen
på idrotten så hängde jag verkligen inte med. Jag var genomblött av svett
efter uppvärmningen.

Gud, det gör typ ont och sitta också...

Ja, igår innan jag skulle gå och lägga mig så tömde jag det klassiska stället
att förvara saker på när man är ute utan väska så hittade jag två saker.
Plasthuggtänder och ett trasig armband som jag absolut INTE fick slänga för
Johanna.

Var väl kanske inte riktigt vad jag väntat mig men.

Kommentarer
Postat av: blomman

DU FÅR ALDRIG SLÄNGA DE!!!!!!!!!

2009-11-07 @ 19:50:10
URL: http://jojehanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0