samma dag

Jag börjar nästan tro att det inte är meningen att jag ska vaccinera mig.
Gud försöker (trots att jag svek honom och inte konfirmerade mig) säga till
mig att om jag tar sprutan så kommer jag att hamna tillsammans med de
resterande 0,001 % som tappar rösten föralltid och istället får en extra
hand.

Ibland är det lite jobbigt att vara ett troget
"allt-som-händer-har-en-mening"- fan.

Försökte då vaccinera mig idag igen men det är fortfarande slut vaccin
och det skulle öppna imorgon igen. Eller fortfarande, det har säkert funnits
de dagar jag inte varit där... Så nu får det bli på måndag istället. Då vi
kommit hem från övik, jag längtar. Alltså efter att fara till dit, inte att
komma hem igen.




Kommentarer
Postat av: blomman

ser att du är ett troget modo fan :)

2009-11-25 @ 17:21:58
URL: http://jojehanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0