femte

Helt sjuk dag idag aaasssoooh. MEN det som känns skönt är:

  • Jag har äntligen klarat repetitionsfasen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tog bara
    ca 27 gånger...
  • Redovisningen i psykosocialt arbete är över. Bortgjord. Jag dör.
    Dock så hatar jag verkligen att prata inför människor, jag får panik
    över att höra min egen röst prata länge i streck så då snabbar jag
    mig så att det fortare ska ta slut.
  • Vi har hittat en resa och ett hotell till vår klassresa. (!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
    All inclusive, nära till stranden och en km till utelivet. Hela klassen
    är i extas.

Annars är det väl inte så mycket som är skönt just nu...
Möjligtvis den här låten.


Tänkte att vi skulle tagga till den hos Hanna imorgon. Fatta taggad man
kommer bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0