tredje

Igår var jag lite trött, höll på att somna innan middagen vilket jag trodde
berodde på att jag behövde mat men det visade sig vara sömnbrist...
Somnade kvart i sex. Sen blev jag väckt av mamma som sa att jag skulle
gå och lägga mig i min egen säng.

Hon sa att det var ju mycket skönare för mig. Jotjena. Precis det hon
tänkte på... Var ju inte som att hon ville ligga där istället.

Sen imorse orkade jag inte ta någon väska till skolan och intalade mig
själv att om det är något jag behöver ta hem så är det max ett block och
det är ju inte så svårt att hålla reda på.

Jag tog med mig ett block från skolan och vad kan jag säga, det ligger då
inte här hemma i alla fall...


Ska även passa på att hälsa pappa att han äger i alla fall en snygg skjorta!
Hittade den i hans garderob letar fortfarande efter rätt tillfälle att berätta
det för honom...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0