artonde

Idag har jag gått på stan med Jenny (stackarn som förövrigt blev utsatt för
samma fråga fyra gånger igår av fyra olika människor, mina
familjemedlemmar kläckte alla ur sig direkt de såg henne:
"Hur går det med körkortet då?") och jag har hittat en tröja som jag vill ha.

Är bara ett pyttelitet problem...

Mitt konto innehåller 55 kr. Tröjan kostar 199 kr.

   55
-199

= - 144 kr. Vet inte varför, men det känns som en dålig deal.

Sökte på H&M:s hemsida för att hitta min älskling, men den fanns inte där...
Däremot hittade jag denna pärla för 49.50 kr. Det har jag ju råd med!!!

Fast ja, då har jag 5,50 kr till plannja på fredag och det går ju inte...

Kommentarer
Postat av: hemligt

har du visat mor dina vaaaackraste puppyeyes?

2009-11-18 @ 22:00:03
Postat av: hemligt

har du visat mor dina vaaackraste puppyeyes?

2009-11-18 @ 22:01:19
Postat av: c

jo, men det funkade inte....... så det blir att gå naken imorgon igen!

2009-11-18 @ 22:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0