tjugonionde

Nu, mina vänner, börjar vi närma oss sommaren på riktigt. Imorgon är jag ledig,
på måndag likaså och efter det så är det bara två ynka veckor kvar av skolan.
HALLELUJAH MOMENT.

(Förtränger att jag har en samhällsrapport, en historiaredovisning och en
iosredovisning kvar innan jag kan slappna av.)

Egentligen skulle våran beloving group göra klart iosredovisningen men vi
visste verkligen inte vad vi skulle skriva så vi for hem istället. Det är skönt
att vi förstår varandra så bra!

Sen idag har jag fått allt körkortsmaterial och så har jag bokat min första lektion.
Har även hunnit vara på jobbmöte. Fatta vuxen jag är.


Bara för att barngympan nu äntligen är över.
Thank god...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0