sjunde

Idag har varit en stor dag som innehållit bl.a.:

1. Rektorn har berättat hur klasserna kommer se ut nästa år. Självklart blev det
vi som ska splittras (det visste vi ju redan) men att sammanslagningen skulle
se ut som den gjorde kom som en riktig chock. Underbart att vi har en rektor
som är så villig att lyssna på oss...

2. En kvartsfinal mot tjeckien där sverige vann (näe, ni visste inte redan det...)
och när jag efter matchen råkade glömma min mobil gick jag in i fel hus när
jag skulle hämta den... Det var lite pinsamt.

3. En buss som körde förbi idas hållplats så jag fick gå jättelångt.
Var INTE särskilt sugen på den promenaden. Var inte heller särskilt sugen
på att ställa mig upp och ropa ett litet: "hallå" så jag fick bittert se bussen
glida förbi den där lilla pinnen...

4. SOL. Ja, det är ju helt fantastiskt då den väl känner för att titta fram.
Att det inte var särskilt varmt ändå känns inte som något man vill ödsla
energi på att nämna...

5. Inskrivning på körskola, STORT STEG. Nu börjar det hända grejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0