femte

Ikväll när jag var ute och sprang (ja, jag vet, helt otroligt) så märkte jag än en gång
hur extremt dött gammelstad är. Mötte en levande varelse. Och det var en igelkott...

Annars har laget delat ut reklamblad, vi hade tur som fick de nya husen. Bara att
gå där gör ju att man känner sig rik. Sen när man kommit hem och upptäckt att
allt bara vara en dröm vill man ju i princip bara lägga sig ner och dö.

Sen fikade jag hos jenny lite (mycket) och hon hittade även en fjällrävenjacka i
någon gammal gömma. DÅ kände jag att det blev för mycket, sånt ska man inte
hitta...

Efter fikat for jag iallafall ut på en hetsrunda, dock utan särskilt bra resultat.
Orkade varken springa långt eller snabbt. Och sen efter att jag gått ett tag och
tänkte börja springa igen så kändes benen som bly. Nice...


Bly.


Kommentarer
Postat av: ida

Upskattar den lilla bly biten! (uppskattade för mycket att jag skrattade högt...)

2009-05-06 @ 07:38:37
URL: http://ajverr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0