tolfte

Jag har blivit kär...
I intersport. Känns så tråkigt att inte få gå dit imorgon.

Nej, istället ska jag fara på filosofi och lyssna på sch-ljuds-tanten 08.15 imorgon...
Sen har jag hål och efter det historiaprov. Jag kan det inte.

Därför har jag bestämt mig för att gå och sova nu. Utan att plugga.

Förresten så var jag på tacobuffe på inpuls idag, jag åt fyra portioner och ida kunde
inte stå stilla en endaste minut.

- Ja, barnen är jättesöööta *hoppar på ett ben*
*tittar bak*
*går och hämtar saft*
*biter på sitt glas*
*går och hämtar saft*
*går och hämtar tårta*
*tittar bak*
*går och hämtar saft*
*biter på sitt glas*
*går och hämtar saft*

osv...

Sen bjöd karin oss på teater, kommer inte ihåg vad den hette och kan inte berätta
vad den handlade om men den var bra. Jag gillade den blonda killen bäst. Fast
tydligen var han orangehårig fick jag veta sen...


Och vart är våren när man behöver den???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0