tjugotredje

Ja, idag är det måndag. Jag har haft två lektioner. En 08.15 och en 15.40.
Nej, vi for inte hem mellan. Istället hängde vi på skolan, åt kinagryta, fikade
på stan, gick runt på stan, satt på stan, gick runt på stan, låg på stan och
så vidare och så vidare. Sista lektionen var en plåga, idag diskuterade vi
dessutom aborter. Gud vad sugen man var på att kasta sig in i diskussionen.

Näe, det är väl bra att den som vill får göra det och den som inte vill slipper.
Enkelt och smärtfritt. Fast varken för den som ska eller inte ska göra det i och
för sig.

Sparkade i en stor isbit idag på väg till skolan, det var inte heller enkelt och
smärtfritt kan jag tala om... Annars har jag tränat nu ikväll, maja och jag gick
tidigare. Vi skulle... Ja...

Iallafall så ska jag nog sova nu, eller först måste jag duscha kom jag på.
Gud vad jobbigt. Nästan lika jobbigt som att vänta på att någon ska acceptera
en vänförfrågan man skickat på facebook eller kliva upp på morgonen.

Fast imorse var jag pigg när jag vaknade och vänförfrågan tog bara en natt
att accepteras. Carolina Sandsten gillar detta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0