you gotta fight for your right to party

Än en gång säger jag det, vilken helg. Allting är så kul hela tiden.
I torsdags var vi på vägverket och festade i relaxen. Drinktävling
och så ett (ofrivilligt) dopp var det som stod på schemat.

Sen i fredags var det dags att fira linngumman som fyllt arton år,
så då åt vi tacos i det FANTASTISKA huset som bara blir finare och
finare. Utsikten är väl inte heller så himla ful... Sen fick jag skjuts av
johan och kajsa till porsön där vi hade klassfest.

Och herregud, vilken klassfest det blev. Alla var helt vilda! Sen kom
det fram diverse hemligheter också, men det som händer hos
mattias stannar hos mattias.

Vi blev hämtade från porsön och for in till stan där vi gick på allstar.
Ida blev lite irriterad när jag inte kunde hoppa ut ur bilen direkt utan
missuppfattade vad chauffören sa... Sen levde vi bara livet resten
av kvällen, pratade lite tyska och sådär...

Så igår tänkte vi ta det hyfsat lugnt eftersom det varit två rätt tunga
kvällar, så vi tänkte bara se fotboll på allstar och sen fara hem typ.
Men det blev väl inte riktigt så... Jag och natha impulsfor till boden
och farmen där vi klättrade under ett stängsel för att komma in och
sedan dansade exakt hela kvällen ungefär. Det var sjukt kul.

http://www.westernfarm.se/

Åkte till och från boden med ett gäng vitå-spelare och båda vägarna
var det lika trångt. De var inte direkt tystlåtna de där killarna heller men
det gick bra och vi gled på en räkmacka genom hela kvällen.

Missade sista nattbussen i stan så vi fick åka taxi...
Mitt studiebidrag är såhär litet nu |---|


Förlåt ida att jag tog den här bilden. Du får slå mig sen.
Iallafall jag och så min vän Camilla som inte var lika full som hon ser ut.

Kommentarer
Postat av: ida

sparar det slaget tills du gör något värre..

2009-06-08 @ 14:30:49
URL: http://ajverr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0