femtonde

Nej anonym, jag vill inte samla några poäng.

Och förresten så måste jag vara den enda som fortfarande har publishme som
inloggningssida/startsida. Den finns inte ens om man söker längre... Då kommer
bara blogg fram och det är så svårt att hitta rutan där man ska skriva där...

Annars så har jag nu jobbat lite mer än hälften som både jenny och mamma
påminde mig om, det känns bra att vara omgiven av så positiva människor.
Och det känns fantastiskt bra. Inte för att jag är less på teknikens hus... Eller jo,
det är jag. Huvva. I början var det faktiskt kul, plocka bland alla saker, skjuta
lite raketer och sådär. Men nu, det är INTE stimulerande någonstans...

Fortsätter jag tappa mitt intresse såhär för alla jobb kommer jag vara tvungen
att byta jobb var och varannan vecka.

Sandra är iallafall rolig, och nu är det ju bara sju dagar kvar!!!

Har väl hunnit med lite av det mesta sen jag skrev sist också och självklart

kommer jag inte ihåg någonting alls typ... Har iallafall:


Fått oväntat besök av jenny och jenny som cyklade hit! Otroligt bra jobbat av

dom!!


Varit på kafelino efter förfest på bredviken (visste inte vart det låg förrän jag

kom dit i fredags...) och det var väldigt väldigt kul. Har aldrig dansat mig så

svettig, inte ens på malta. Och där var det varmt.


(Snodde en bild av linn som jag tyckte beskriver kvällen så bra, för maja och
emilia var så roliga. ÄR så roliga förresten.)


Sovit hos ida några nätter för att korta sträckan på morgonen, otroligt skönt.
En kväll gick vi och köpte godis på kvantum/godishuset och la oss sedan
i en gunga och åt. Självklart var ida också tvungen att åka linbana.


Sett film hos camilla med skolfavoriterna, såg en otroligt jobbig jakten på

lycka och sen satc-filmen.


Myst på olika ställen i gammelstad med mina bff's, har man tagit sig igenom
skoltiden på stadsön så klarar man typ vad som helst. (En kväll började hos
jenny och slutade hos maja med sällskapsspel. Ett litet oväntat besök av
våra nya vänner.

Och hm, har säkert hunnit med massa annat.
Har iallafall varit en riktigt bra sommar hittils!
Bättre lär den också bli med pdol, lk, turkiet och sen 18-års dag!!!!!!!!!!!!!!!
GUD, jag dör.

(Imorgon får jag äntligen träffa jny som varit lite söderut och glidit)

(Bandaget berodde inte på något brott i handen eller så. Näe, jag hade
bara bränt mig på knäck...)


Kommentarer
Postat av: m a j a

haha, jag och lundmark har diskuterat den där knäckincidenten. Jag försöker få han att bjuda dig på tårta som förlåt..

2009-07-15 @ 22:51:34
URL: http://majamedmer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0