andra (juli!!!!)

Michael Jackson har dött!!!!!

Näe, skojade bara, vet att alla redan vet om det. Iallafall har det ju stått i princip
överallt RIP Michael Jackson vilket har lett till att min lillebror frågat några gånger
vad det betyder. Jag har (tålmodigt...) förklarat rest in peace eller vila i frid som
det heter på svenska och han har bara nickat lite fundersamt.

Nu såg jag på att han heter på msn: -william - R.I.P michael jacksson
Jag blev typ rörd, dels för att han stavat med två s och för att det bara var så
himla gulligt.



Förövrigt har jag varit på stan idag med jenny och emilia, emilia aka
storshopparn handlade upp lika mycket pengar som jag sammanlagt kommer
få ihop under detta är typ... Det var hennes lön för juni månad typ...

Sedan var det dags för teori, som vanligt gick vi därifrån med panik...
Jenny och jag var iallafall inte de enda som var trötta på bussen hem. Hon
framför oss somnade i den inte särskilt smickrande sittande-sovande-posen.
Lite synd var det om henne när hon vaknade av att busschauffören stannade
med ett ryck och hon höll på att ramla rakt i jennys famn.

Ikväll har vi sett csi hos kajsa (jag kom dit tjugo minuter för sent, förstår inte
hur man kan vara så dålig...) och jag fick med mig andra boken i serien om
den snyggaste vampyren någonsin och tjejen med underbett. Så nu har jag
sagt att jag ska läsa ut den till imorgon. Kanske bäst att sätta igång...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0