tolfte

Klockan är nu 23.08 och jag är vaken. Det hade ni inte kunnat gissa va...
Kul träning idag och nu, nu är jag faktiskt INTE ironisk!!! Lite jobbigt bara
att eftersvettas när man sitter på bussen, jag vet inte vad ni tycker men jag
tycker inte det är så fint att se ut som en blank gris. Jenny tyckte att jag
gjorde det och det var ju peppande att hon höll med mig men ja...
Ibland är det bättre med en liten vit lögn...



Skola idag också, började 08.15. Yeah, vad taggad man var. Sen hade vi hål,
sen ios, sen hål... Trodde vi... Visade sig att det inte var någon filosofi! Då blir man
ju alltid lika glad när man inser att man spenderat onödig tid på skolan.

Meeen, då har jag ju ida att vara med också. Vi klarar det mesta.
(förutom att gå bredvid varandra, slutar alltid med att jag blir intryckt mot en vägg)




oj, tog 12 minuter att skriva det där...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0