andra

Blev akut sällskapssjuk igår så jag tog bussen in till stan och mötte ida halvvägs.
Varmt och skönt var det ute. Ida var så klart jättenöjd över att jag var helt vit i hela
ansiktet och inte hon...

Pratade igenom nyår IGEN, går som inte att analysera färdigt. Fantastisk kväll.
Vaknade sen imorse av algggot, alltid lika mysigt att vakna av "pussar" som
egentligen är slick i hela ansiktet... Men vi gillar ändå varandra, jag och algot.

Nu är jag och mamma på väg mot inventeringen på jula som vårat lag anmält
sig till, på en fredag. Men det är ju lugnt...



Ida i ett nötskal...
Hon har ätit klart glassen men orkar inte gå upp med skeden till köket
fem trappsteg upp. Så hon slänger alltihopa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0