tjugofjärde

Less jag blir på mig själv för att jag är vaken nu...

Och ännu mer less blev jag när jag imorse skulle ta på mig jackan (hade
förövrigt jättebråttom till bussen som jag ändå missade men det är inte
poängen...) och hade lämnat en liten present till mig själv. Ärmen var ut och
in... Visst, det var säkert jätteskönt igår när jag bara drog av mig jackan men
hur kommer det sig att det alltid ska tjorva när man har bråttom?
Eller när man inte har bråttom också om man heter carolina sandsten...

Jättedålig morgon som fortsatte i en hemsk bussresa där tanten bredvid
mig satt och fes hela vägen. Skolan var mest ett enda långt hål men det
uppskattade vi, min kollega och jag. Åt jätteäcklig fisksoppa till lunch
och jättegott fika på mat och prat. Ja, sen filosofiprov och träning på kvällen.

Förutom att det gick kasst så gick det väl rätt bra.
(Lagkvällsbilderna kommer inom kort...)

Nu ska jag belöna mig själv genom att riva sönder shakespearepapprena
och sen sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0