pepp

Jag är helt lyrisk fortfarande. Det var så kul igår. Jag tror aldrig jag har haft
så kul. Och för en gångs skull är jag seriös. Vid sju frågade Jennifer om vi
skulle följa med på allstar och ja, klockan nio satt vi där, sjukt taggade.

Mådde fortfarande dåligt sen juldagen...

Sen bestod resten av kvällen av ouze (hoppas jag stavade rätt nu annars
skäms jag), breezer, spelmaskiner, cleo och skjuts hem. Helt perfekt.

Juldagen var kul, men gårdagen var fantastisk.


Johanna frågade just var vi skulle gå ut ikväll, det var menat som ett
skämt men jag vet inte. Vi är så störda så vi lär väl befinna oss på Allstar
klockan nio drägg allihopa.


Kommentarer
Postat av: kajkaj

OOZE

2009-12-28 @ 02:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0