up

Livet i Luleå börjar kännas mycket bättre nu. Klassen är helt fantastisk, de
nya studenterna är inte fyskam och ledarskapsettorna är så söta.

Sen så har jag världens finaste tjejer som överraskade mig med middag i
fredags. Jag blev helt ställd. Trodde vi skulle äta rester hos linn bara men
när jag och Kajsa kom dit (Jenny hade "missat" bussen) så stod de
nedanför trappan och sjöng. Ni är fantastiska.

Efter middagen rullade jag vidare till Hertsön och mina kära klasskompisar.
Vi dansade till turremusik och bara chillade. Studenten och alla klassfester
kommer vara en klass för sig ( he he ).

Och ja, vara 18, det känns... YEAH! Dock har det inte blivit någon utgång
än... 0 av 2 försök lyckades. Men jag ska inte klaga, gårdagkvällen var
riktigt trevlig ändå. Trots lite fuck you-fingrar och pinsamma möten.

Snart kommer tjejerna hit och fikar, fett gott ( he he )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0