minnen...

Håller på att städa min garderob, och hittade just världens töntigaste grej!
I garderoben har jag en gammal plastficka där man kan förvara cd-skivor,
och i den har jag som sparat gamla "minnen"...

Ett tomt, ihopklistrat papper, en remsa som man får på väskan när
man flyger, en biljett till nordpoolen, en hockeybiljett, en plannjabiljett och ett
kvitto som är så gammalt att texten försvunnit.

Men det värsta är tre gamla biobiljetter. Där jag på baksidan hittade
kommentarerer och underskrifter. På pirates of the Carribean står det:
Skitbra film!! Ska köpa den!
Underskrift: Carolina Sandsten (med skrivstil...)
På Charlies änglar, Utan hämningar:
JÄTTEBRA! Vill se den igen!
Underskrift: Carolina Sandsten
På Bruce den allmäktige:
SKITBRA! Väldigt rolig, vill se den igen!
Underskrift: Carolina Sandsten

Alltså, gud...


Kommentarer
Postat av: ida

sådant jag uppskattar.. nörd

2009-04-05 @ 19:13:17
URL: http://ajverr.blogg.se/
Postat av: kakan

haha alltså hur kul som helst

2009-04-07 @ 12:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0