tjugonde

Idag har jag varit hemma från skolan. Vaknade imorse med huvudvärk, inte alltför
angenämt faktiskt. Kämpade mig genom morgonens bestyr, hann till gyrreburre
men orkade aldrig gå in i skolan utan for hem direkt.

Jo, jättenödvändigt. Jag vet...

Väl hemma somnade jag om till halv ett. Det var skönt. Sen har jag slötittat på
the City exakt hela dagen, ja, förutom lunch och när jag skulle gå på toa då...
Ikväll har vi övningskört, mamma och jag. For och uträttade lite ärenden.
Köpte två koftor och två blusar för under 200 på lindex, mm, fett coolt jag vet.

Nu ska jag nog krypa till kojs, kanske läser igenom filosofin en gång.
Kanske...

(Har förresten hittat skivan lugna favoriter spelar om och om igen.
Absolute love songs heter den. Och jag tror helt seriöst att de använder
den och nöter sönder låtarna...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0