tjugoåttonde

Idag när jag såg min lillebror stå ute på gatan och jonka, dutta, vad alla nu kallar
det, så började jag omedelbart tänka på min egen "jonkningskarriär".
Vi körde alltid klockan och jag blev alltid jättenöjd om jag klarade fyra stycken...

Förutom att se william jonka så har jag såklart varit i skolan där vi inte gör 
särskilt mycket alls just nu. Matte på morgonen = nackskott. Mår alltid lite
dåligt varje måndagkväll för att vi har matte precis på morgonen dagen
efter... Sen lpl där chillade, engelska nationella och efter det en liten
euföreläsning (ja, samma som ni var mina kära hälsavänner) med
mentometerknappar och allt. Fast min funkade inte... Antagligen...

Sen ikväll har jag varit på mammas gympaaerobic som hon alltid går på
på tisdagar. De själva (sju stycken mammor från gammelstad) tycker att
de har blivit så duktiga att de funderar på att ha ett litet uppträdande.

I gula paviljongen...

De skojade ju bara men jag kände att jag fick ångest bara av tanken.
Jag hade då inte kommit och kollat.

(snälla, valborg, kom till mig NU)

Kommentarer
Postat av: valborg

jag är på väg!

2009-04-29 @ 16:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0