SUN

Den här dagen behöver inte anstränga sig för att vara bra, gud, det här vädret
är som en stor godispåse. Ja, jag jämförde just med mat... Man vill iallafall bara
ha mer och humöret stiger ju onekligen. (okej jenny, där kom det...)

Skolan var helt okej, höll dock på att grillas på matten eftersom jag och camilla
satt i solen som stekte genom fönstret. (Hon ville det) Fick äntligen göra bort
min ledaruppgift, och det var skönt. Jag uppskattade iallafall att få sitta och
göra servettrosor, om resten av klassen gjorde det är väl ett litet frågetecken
så att säga.

Efter skolans slut har jag i princip bara stekt på kulturenshustrappan.
FANTASTISKT skönt.

Kommentarer
Postat av: Kajjjjjjjj

servet-trosor eller servett-rosor? kan inte riktigt bestämma mig vilket du tyckte var roligast...

2009-04-23 @ 23:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0