söndag

Åh, vad jobbigt det känns att skriva blogg...

MEN, bara för minnets skull ska jag skriva upp vad jag har gjort senaste
dagarna:

1. I fredags var jag, jenny och kajsa uppklädda med vinterjackor först på

fotbollsmatch och sen på promenad runt hela stan cirkus. Avslutade med

ett byggmål på max, där vi blev trakasserade av några sjuåringar som

kastade mynt på oss. Vet inte riktigt vad de menade med det...


2. I lördags var jag med ida på dagen, vi gick på stan (som vanligt) och

chillade hos mig med hundtricket (som kan vara världens bästa film)

Sen på kvällen var "gänget" hos johan och chillade, såg lite robinson

och phone booth. Det var mysigt.


3. Idag har jag och jenny varit på barngympa, NÄST SISTA GÅNGEN!!!!

Gick bra idag, och det var inte så många barn man ville döda.
Idag var det faktiskt ingen! (lycka)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0