sextonde

Sitter och lyssnar på savage garden, tycker deras låtar är ganska mysiga.
Fast jag får lite ont i magen av dom... De är så kärleksfulla...

(Tänkte lägga upp ett klipp men det står bara: Inbäddning inaktiverad på begäran.
Så jag lägger upp en länk istället: http://www.youtube.com/watch?v=sjbDuXZ8gTo)

Idag har jag först varit på spinning med kajsa, sen efter vi plågat oss i
en halvtimme körde vi 8-minutes-abs, och jag tror min mage fortfarande
känner sig lite misshandlad... Den får helt enkelt tacka mig senare.

Efter all träning gick jag på stan med jempz och millan, enda problemet
för oss är att pengar verkligen är ett problem... Det är synd om oss.

Kommentarer
Postat av: jempz

det är fantastiskt synd om oss!!

2009-04-16 @ 23:11:44
Postat av: kaj

det är synd om mig med :(

meddela mig imorgon om du har träningsvärk!

2009-04-16 @ 23:15:23
Postat av: ida

klaga mer då!

du har ett hem att gå hem till,

båda dina föräldrar lever,

du har skor som du inte har hunnit med att använda,

du har till och med ett blått busskort..



tänk på oss andra....

2009-04-17 @ 00:09:17
URL: http://ajverr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0