look at the stars, look how they shine for you

Historiaprov, gjort. Helg, ja. Ändå känns det inte som det. Tror det beror
på att jag har så fettigt hår.

Jag har match ikväll, och jag vet inte hur jag ska kunna springa med min
träningsvärk... Har haft den i två dagar nu tack vare att vi gjorde
utfallssteg baklänges på idrotten... Dock tycker ida INTE synd om mig,
det klargjorde hon första dagen. Kan kanske bero på att jag inte var så
förstående mot henne när hon hade träningsvärk typ hela ettan...



Jag och maja under någon av gångerna vi jobbade i boden. Fina byxor.
Har vi ens fått pengar av mats? :o

Kommentarer
Postat av: maja

jag har ett smörpaket till hår..

och jodå, nog fick vi pengar till slut :D

2008-09-26 @ 17:56:15
Postat av: kajsa

kommer på lördag

2008-09-26 @ 23:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0