glow in the dark.

Jag håller på att dö för att jag är så hungrig, ingen av mina päron är ens hemma och förbereder
middagen... Alltså jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till, har redan ätit allt som inte tar för lång
tid att göra i ordning. Ett äpple, tre mackor, lite yoghurt och hallon och ja, det.

Dagen annars då, vaknade upp hos ida, tröttare än någonsin. Det gick inte ens att prata med
mig. Hade tydligen petat på ida upprepade gånger tidigt på morgonen vilket jag inte har något
minne av alls... Resten av dagen har vi mest chillat typ, historia, hål, ios, livskunskap.

Ikväll har vi träning, tagggggggggggggggggggggat...

Pappa ringde nyss, det blir pizza till middag!! Gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0