back on track

Okej, kände att det kanske var dags för en liten uppdatering. Idag när jag kom hem från
skolan var jag utelåst. Klockan var kanske halv fem och jag var hungrig. Orkade dock inte
ta mig någonstans så jag satt på bron i en halvtimme tills pappa kom hem. Kul.

Annars då, vi har inget vatten hemma för tillfället. Skolan är igång, klassen håller på att
splittras... Jättekul. På söndag börjar barngympan. Pengar, hjärta. Sovmorgon som
försvinner, inte hjärta. Sen är jag förkyld också...

Nu ska jag se lite satc, ska börja på säsong fyra. Kul att sträckkolla men det känns så
tungt att det inte kommer finnas kvar några avsnitt sen när man sett klart...

Näe, juste, höll på att glömma, jag har ju varit i stockholm i helgen! Det VAR kul.


Kommentarer
Postat av: hannaf

det lät lite småkaosigt det där hurru du, hoppas det löste sig åså :) kul med sthlm!

2008-09-15 @ 10:08:57
URL: http://hannaflemstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0