say yeah

Förhoppningsvis var det sista gången någonsin som jag orienterade idag. Blev
helt glad när jag vaknade och såg att det regnade. Sen blev jag tvungen att chilla
på en bänk på obs för att det inte gick att tajma bussarna. Själva orienteringen
gick väl hyfsat bra, höll inte på att hitta 13 men sprang då på lite bekanta ansikten
så det löste sig. När jag väl kommit i mål kall, trött och less kändes livet genast
mycket bättre när jag insåg att jag skulle få vänta 45 min på nästa buss...

Den varma duschen när jag kom hem var guld värd iallafall. Nu har jag sett ett
gossip och sen efter middagen ska jag hem till ida och sova där. Måste göra
historia... Livet känns tungt. Fast vi börjar halv två imorgon och efter enda
lektionen har vi helg! Igen! Förstår inte hur tiden kan försvinna.

Ja, egentligen hade vi tänkt gå på lättaerobic ikväll men det känns väl inte riktigt
som läge för det...

Kommentarer
Postat av: hanna

hahaha det låter likt det där med orienteringen, hände typ exakt samma för mig ;D +att duschen efter var underbar! ;)

2008-10-09 @ 21:47:56
URL: http://hannaflemstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0