Ny design, hehe

Idag har varit en bra måndag. Bortsett från deppbesöket på lärkan där det stämningen
var så tryckt att man kunde ta på den. Vaknade med ida vid min sida, dock var jag för
trött för att ens kunna prata med henne... Blev lite bättre när vi kom till skolan och
planerade klart våran historiaredovisning (!). Sen hade vi hål där vi spelade kort och
sådär, bluff ;=) Det är grejer det...

Ios sen efter lunch, ska hålla tal imorgon... Sen hade jag livskunskap och yeah,
måndagen var över. Imorgon och på onsdag är vanliga dagar, sen på torsdag
ska vi till universitet och lyssna på föredrag om mångfald. (Sovmorgon till 11,15,
sova hos ida = gå dit = perfekt)

Sen måste jag tillägga att jag är väldigt taggad för fredag och att min helg har
varit mysig.

Kommentarer
Postat av: linn

snygg design! du är duktig på det där :)

2008-10-13 @ 21:34:40
URL: http://linnstahl.blogg.se/
Postat av: kakis

hej det är kakis. hehe

2008-10-13 @ 22:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0