diary

Himmel, nu blev det visst två inlägg på en dag. Känner mig ganska nöjd över mig
själv just nu. Pluggade just klart matten jag hade hamnat efter i, sen kan man i
princip säga att våran skolvecka är över nu när det bara är mr-dagar kvar. YEAH.



Kom på att jag måste byta sängkläder... Mitt liv känns mörkt igen.

Skoja.

Gud, vad rolig jag är alltså. Nästan lika rolig som jenny var idag i telefonen.
Hon var ascool. Idag har vi träning, och sen när jag kommer hem kommer
Ida hit och sover, det ska bli roligt. Roligt också att vi börjar 10.45.

Och jag tycker faktiskt det! Även om jag låter ironisk....
 Du var mycket sötare när jag kisade


Kommentarer
Postat av: ida

eller mycket snyggare när jag blundar

2008-11-12 @ 19:37:55
URL: http://ajverr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0