ey

Idag på psykologin fick vi ett test där man kunde kolla om man var deprimerad
eller inte. Jag fick sammanlagt tio poäng, alltså inte deprimerad. Trots att jag
kanske överdrev lite på mina svar så lyckades jag inte komma till kategorin
"mild depression"... Jag ville att jag skulle få det svaret! Som en liten förklaring
varför jag inte orkar... Nånting måste hända! (Linas kvällsbok)

Annars förutom att jag inte är deprimerad så flyter livet ändå på. Snart helg igen.
Sen är det bara sex veckor kvar till jul!! Som jag förövrigt inte vill vara hemma på.
Visst, det är mysigt. Men det var ändå skönt att fara iväg förra julen. Vi ser ju...
Det löser sig...

Idag har vi redovisat jingel/affisch på multimedian, haft fångarna på hälsans
hus på idrotten, dött på samhällsen och avslutat med psykologi. Ida dissade mig
sedan och åkte hem fastän vi skulle gå tillsammans och köpa en liten partytopp
till mig efter skolan... Ne, schemt. Vi glömde det båda två...

Ikväll är det innebandy, yeeeeey, suger verkligen just nu. Får typ ångest.

Kommentarer
Postat av: kj

kan tänka mig att du inte direkt får motivationen på topp av att ha Ida vid din sida som säger att du ska sluta innebandy så fort hon får chansen ;)

2008-11-05 @ 20:21:13
URL: http://jutok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0