The more I get the more I want

eftersom jag inte har skrivit på hela veckan tänkte jag göra en liten veckoutvärdering:
(vi på ledarskap är riktigt bra på sånt där.)

1. Första punkten är såklart apu:n som var över förväntningarna. (dom var höga...)
vi gillar anders bäst! tills han drog utomlands då...

2. Morgondagen (jobb på studentmiddag) som vi lyckades glida till oss. nice med
pengar för något som inte är tråkigt. blir att shoppa upp alla på tisdag.

3. Fotboll har jag hunnit med (1 träning) och den var väl helt... nja, vet inte om den var ok.
har kommit fram till att fotboll nog inte är något för mig trots allt, gillar inte att ha så mycket
kontakt med bollen. (eller andra spelare heller)

4. Jobb i boden med kajsa och maja som inte riktigt var som jag hade tänkt mig om
jag ska vara ärlig. men pengar är alltid pengar och vi kan ju känna oss nyttiga (för företaget alltså.)

5. Jenny kom hem till mig en snabb sväng här någon kväll och vi chillade lite matte b =
ont i magen för mig. quinnan kunde nästan allt så jag behövde inte visa att jag inte
kunde något alls.

6. Krattning på residenset vill jag inte ens skriva om...

7. Den mysiga tisdagen som bestod av ett chill på lulsundet och bio med ida. what happens
in vegas hette den och var sjukt bra.
"mitt fritidsintresse? förutom mitt äktenskap är det väl att älska henne"
jag skrattade så jag grät.

8. Det underbara tomrummet av läxor och skolarbeten som inte existerar gör mig lycklig.

min vecka i stora drag.

chris brown ft. keri Hilson - superhuman
claude kelly - alone

Kommentarer
Postat av: ivar

bion var onsdag ..

2008-05-16 @ 20:52:51
URL: http://ajverr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0