rubrik

då var det dags igen. har fått höra lite klagomål att jag bloggar för sällan.
kanske att jag tar tag i det. eller. ne. som att jag kan ta tag i saker.

helgen har varit mycket rolig, började med att jag och kajsa i fredags tog bussen
in till stan där vi mötte iza och gick till bekan. vi stannade inte där särskilt länge utan
tog bussen till björx där det var klassfest. slutade med att jag sov hos ida.

lördagen bestod av lite födelsedagsfirande av min pappas föräldrar.
när dom började snacka om fotboll i sunderbyn och tårta drog jag hem
till kajsa istället och tillsammans med jenny och emilia tog vi bussen in till
stan. en chill kväll så att säga.

idag vaknade jag upp pigg, glad och sugen på att kratta. så när mamma berättade
att vi skulle fara och kratta med innebandyn blev jag typ glad. jättekul med tre timmars
krattning <3

skönt att det är över nu iallafall. längtar redan till torsdag då vi ska kratta tre timmar till!
ikväll tänkte jag fara ut och springa och så ska jag kolla buss också så jag vet vilken
jag ska ta imorgon. fett med spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0