fiLm

yes, äntligen. idag har jag varit hemma hos mattias och filmat klart hela våran reklamfilm.
det känns UNDERBART!!! så imorgon och på tisdag ska vi redigera den och sen är den klar.
känner mig ungefär tio kilo lättare.

dock har vi minirapport som ska vara klar i veckan och matte b nationella men det känns inte
så jobbigt.........

igår var jag då på dop. känns som att jag pratat om det här dopet hur länge som helst och
så var det inte ens något speciellt. nästan på snudd till långtråkigt. ser verkligen inte emot
alla hundra olika släktsammankomster man har kvar här i livet. det är så jobbigt att skaka
hand och säga: "carolina. jaa, det är jag som är michaels/monicas dotter. jaa, jag har blivit
ganska stor, hehe."

sen på kvällen tog jag bussen in till stan och mötte upp ida. vi chillade på kh-trappan ett tag
innan vi gick till sf för att vända och gå till hemmakväll för att köpa glass. vi drog en walk
(jag veeeeeet, jag är inte från björx. tycker bara det är coolt.) till björx och lulsundet där jag
ida bjöd på lite ravioli innan jag tog sista bussen hem.

idag har jag varit hemma hos matheb hela dagen och filmat. när jag kom hem hade familjen
krig. (pappa mot resten) som vanligt satt pappa och diskuterade för något som han trodde
han hade rätt om. och som vanligt hade han fel.

nu ska jag strax ta tag i matten och sen ska jag sova tidigt. socialt och kul (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0