sportlov

blir nästan lite rädd när jag ser hur många inlägg som publicerats under sportlovet.
har ju inte ens varit hemma hela... känns inget vidare.

kvällen fick en helt okej kul avslutning. (skrattade så jag grät cirkus)
skulle typ precis säga adjö till brudarna som var kvar (värdinnan herself
och jempan. linn lämnade oss tyvärr någon timme före) då säger
kajsa plötsligt: Nu ska jag göra en sak som mamma inte får veta.
(tror iallafall hon sa det, kan ha hört fel. något som tyvärr händer rätt ofta.)
sedan börjar hon plocka ner några fina saker som stod på deras hylla
i hallen. kommentaren efter fick det att brista: Dom är så jävla pinsamma.

skrattade ungefär hela vägen hem.

kvällen blev väl inte precis exakt som jag trott att den skulle bli och där ett
tag efter träningen hade jag en mörk period. men det lättade när jag kom
hem till kajsa och fick äta lite nybakt bröd. vi chillade mest hela kvällen.

trodde aldrig att jag skulle säga detta...

men

jag måste börja se andra avenyn-avsnitten nu. sjukt bra är dom ju!! är redan
på åttonde. he he. ja, herregud. minns idas period när hon såg det varje
sekund av hennes lediga tid. tror något liknande kommer inträffa för mig.

och på tal om något annat, läste just mina kommentarer till det förra
inlägget. lite mystiska om än lite kaxiga. vet inte riktigt hur jag ska ställa
mig till det. får nog sova på saken.

Kommentarer
Postat av: ivar

jag gillar att du publicerar mycket, sluta vara så jeeefla balle boring ........ ;) hehe, nya bekan. så NEGG!

2008-03-04 @ 11:23:20
URL: http://ajverr.blogg.se
Postat av: KtotheJ

De var fan på tiden alltså. Ska börja ta bort nån sak varje dag och till slut kanske de
ser ut som ett vanligt hem :)

2008-03-04 @ 12:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0