mats gjorde en bra match (och ja, sportlov)

börjar känna av min korta natt nu. kunde verkligen inte somna igår kväll,
låg och vred mig i sängen hur länge som helst. mycket tankar...

började med att vakna vid 10-snåret. vet inte riktigt vad jag gjorde under
de timmar som gick innan jag tillsammans med jenny tog bussen till stan.
väl inne i stan kan jag väl inte säga att vi var särskilt effektiva. (speciellt
inte sölkorven jenny) vi strosade runt utan att veta riktigt vart vi skulle.
köpte presenten till mamma och hittade även ett par shoes som jag ska
buya imorgon. största händelserna var nog indiska och sen när jag skulle
ta ut pengar...

hade tryckt mig igenom hela proceduren och var äntligen framme vid
delen där jag skulle motta sedlar, kort och minneslapp. tog helt lugnt
först kortet och sedan lappen som jag kastade innan jag hann kolla
mitt saldo. bankomaten började ge ifrån sig ett pipande, vilket betydde
att jag glömt något viktigt. my money...

indiskaupplevelsen vill jag inte gå in närmare på.

vi kekade på max, sedan kom trean med några björxtjejer som skulle
på plannja så vi följde efter dom. matchen var bra. speciellt mats!
min idol. han måste typ vara ny eller nåt...

efter matchen när vi stod och väntade på bussen kom plötsligt kajsa
och ville åka med. hon fick det. vi också. höll på att somna i bussen.

nu sitter jag här, ej nyduschad och ren som jag skulle vilja vara.
är allmänt svettig och äcklig. ska typ sova. godnatt.

Kommentarer
Postat av: jjjj

heeja mats! varför vill du inte gå in närmare på indiskahänelsen? ;o ......he-he-he

2008-03-04 @ 22:11:05
URL: http://jempish.blogg.se
Postat av: ragnar

inget du?

2008-03-04 @ 22:13:05
Postat av: ragnar

inget du?

2008-03-04 @ 22:13:23
Postat av: ragnar

inget du?

2008-03-04 @ 22:13:36
Postat av: ragnar

inget du?

2008-03-04 @ 22:13:52
Postat av: William

mats har spelat i plannja i typ 10 år och han har åtminstone haft en bra bänkplats om det var så du menade? :P

2008-03-04 @ 22:16:47
URL: http://aouew.blogg.se
Postat av: mattias r

jag backar självklart william i alla hans uttalande! Björx 4 lifee

2008-03-04 @ 22:17:48
Postat av: Rose (k)

alltså vilket prat de var om mats denna kväll. tycker man borde prata om theo walcott i stället, grym kille

2008-03-04 @ 22:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0