måndag imorgon

skola imorgon, känns... tungt. speciellt eftersom vi har projekt hela dagen och då måste
vi bli klara vilket vi inte är. sen på kvällen har jag träning vilket bara lyser upp dagen ännu mer...

skulle vilja ha en tanke bakom det jag skriver eller iallafall veta hur jag ska beskriva min helg
på ett bra och intressant sätt. men icke. fredagen blev fest, lördagen mys och söndag, jaa.
barngympa och chill så att säga.

sitter nu här hos jenny och bloggar. deras d-knapp är borta. känns lite konstigt att skriva d
då, fast inte värre än min h-knapp hemma som knappt funkar. hhhhhhhhhh.

så, charlotte perelli till eurovision. hur känns det? fantastiskt enligt mig. dock hade jag helst
velat se björn ställa upp, men det går nog bra ändå. eller nä, det kommer inte gå bra.
sverige kommer typ aldrig kunna vinna för att alla länder bara röstar på sina grannar.
här i norden har vi ju så himla många grannländer så om vi har tur kanske vi skrapar ihop
två tolvpoängare iallafall. stackars island som inte har några grannar.

måste skriva om fredagen och lördagen iallafall, trots att jag inte riktigt vet hur jag ska
formulera orden. det är kul att gå tillbaka och läsa sen:

började med att jag följde med till lulsundet efter skolan och var där några timmar.
när klockan blev kring middag for jag in till stan igen och mötte yeny, kAjsa, nnil,
flemman och emlan. vi gick och åt middag på max där planerna för kvällen ändrades
en aning. slutade med att vi + iza for till burströmskan på fest efter plannja.

iza var hungrig och jag var sugen på att träffa björxgänget som höll till i stan
så vi promenerade in. där blev det statiol, matstället och sen lite runtvirrande innan
vi tillslut for och sov hemma hos mig.

lördagen blev den degigaste dagen på länge. gjorde ingenting alls. hämtade grejer
hos kajsa men annars så var jag bara hemma. vid 7 anlände vi till hanna där vi gjorde
tacos och såg melodifestivalen. tanken på hannas idolaudition och kajsa som nästan
får panik för att hon skrattar så mycket, får mig att småle litegrann.

jaa, det var kul att gå tillbaka och minnas helgen. nu är det time att blicka framåt.
skola i fyra dagar, sen påsk. och loooooov!! ska tillbringa påskhelgen i en liten
stuga utan sändning. känns som att jag kommer älska min familj.


Kommentarer
Postat av: Kajsa jutiii

hahahah jag "garvar ihjäl" mig när jag tänker på hannas audition!! de är fan de roligaste jag sett och hört på länge. (die motherfucker die)

2008-03-16 @ 22:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0