hemskt inlägg

jag undrar om det finns något läskigare än att gå hem själv mitt på natten.
det känns som att det rör sig överallt och att man verkligen inte är ensam.
något som man för det mesta är om man bor i gammelstad...

var hos ida igår på dagen, sen for jag till meine schläktings på porsön och
efter det for jag hem till jenny. det var trevligt.

idag är jag fett taggad för stan! inte för att jag har nå pengar men. det löser sig...

(idag var en såndär dag när man inte har får till något bra i inlägget.)

Kommentarer
Postat av: sanna

Ha en bra dag :)

2008-03-25 @ 10:32:01
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: ivar

amen de är ju skönt att vi skriver likadant..

2008-03-25 @ 10:43:23
URL: http://ajverr.blogg.se
Postat av: Kajsa jutiii

ha en bra dag!

(ville vara lika cool som alla andra som kommenterar sånt överallt. mening liksom?)

2008-03-25 @ 21:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0