torsdag

INGA HÅL!!! dock hade jag början på några stycken men det behövde jag mest
troligt inte borra. skulle verkligen bli så glad om jag slapp! hatar sprutan.

hade då tänkt fara till kanotskolan och hälsa på ida idag men det blev inte
riktigt så. for in till stan och köpte mina byxor. min plan var att betala 100 kr
med mitt presentkort och så 120 kr med bankomatkortet. när jag gjorde ett
kontoutdrag upptäckte jag till min förfäran att jag bara hade 117 kr på kortet.
3 kr för lite... slutade med att jag fick gå till min mosters jobb och hämta
pengar av henne.

slutet gott allting gott. trodde jag. väl hemma upptäckte jag att det var hål i byxorna.
yippie... betyder stan imorgon IGEN. herregud.

och så detta väder... gör mig enormt deprimerad. känns som att jag har drömt
alla fina dagar förra veckan. fast morfar sa att det skulle bli bättre väder till helgen
så jag litar på honom.

None

Kommentarer
Postat av: kajsa

tur att du fick avnjuta en prom med mig då, då blev ju slutet gott :) hehe..

2008-06-12 @ 17:07:56
URL: http://kajsajuto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0