tisdag

så, nu har jag fixat designen. igen... skulle hjälpa ida med hennes design och
det slutade med att jag fick göra om min också. igen... den blev fin. igen...

annars har jag spenderat dagen på stan. lyckades med bedriften att inte köpa
något alls. inte för att det var mitt mål utan för att kortet inte fungerade. egentligen
skulle jag ha tränat fotboll ikväll men kände att suget inte riktigt fanns där. 
måste verkligen säga till mina tränare att jag slutar, fast jag tycker det känns så
obehagligt att säga det "face to face" så jag skjuter upp det hela tiden...

imorgon vet jag inte riktigt vad som händer på dagen, och det är väl så det ska
vara också? sommarlov for life. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0