the day after yesterday

midsommarafton igår, inte riktigt som jag tänkt att det skulle vara men ändå
helt okej. börjar med att vi (jag, kajsa, iza) hade tänkt handla på ica här i
gammelstad. när vi möttes där alla tre var det stängt... vi köpte pizza från
charlies istället. klockan var strax efter tre.

for hem till kajsa och åt våra pizzor. (jag åt orientdressingpizza med lite
kebabkött på.) efter middagen (lunchen) satte sig de sig och "såg"
föräldrafällan medan jag for hem och duschade. när jag kom tillbaka
låg båda och sov.

taggat alltså. sen hade vi lite dötid att slå ihjäl så vi spelade chicago.
losers... vi cyklade sen till jimmy, var där ett kort tag innan vi tog taxi
in till stan. våran grupp hade nu växt och blivit lite större, jenny, linn,
emilia, erica och så killarna.

inne i stan kände jag lite ångest. den minskade något när vi fick
komma till malmudden. sen försvann den helt när jag, kajsa och
johan gick hem till johan. han lagade hamburgare till oss, sen sov
vi där.

imorse hade vi ställt alarmet på tio så vi vaknade då... ungefär 3 timmar
senare. yiho. gick till bussen som vi trodde gick kvart över. det gjorde den
inte alls. vi fick vänta ungefär en sisådär 45 minuter.

väl hemma har jag inte gjort något alls, hoppat lite studsmatta (klarade
två volter!!!) och ätit jordgubbar med glass (lyckades hålla mig ifrån att äta
711 portioner som jag alltid annars gör.)

ikväll blir det bio.

Kommentarer
Postat av: kajsa

var du tvungen att berätta om våran misslyckade afton? :p

2008-06-22 @ 19:14:38
URL: http://kajsajuto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0