Söndag

Nu ska vi se, sist jag skrev var alltså i fredags innan middagen. Efter maten for
jag till Ida iallafall, vi cyklade till porsön (långt) vilket gjorde oss hungriga när
vi kom tillbaka. Så vi gjorde varma mackor (brände mig på järnet) innan vi
somnade.

Igår låg jag mest och pressade hela dagen, både på lulis och hemma.
Värmde lite grillat innan jag cyklade förbi Kajsa och vi cyklade till Linn. Jenny,
Maja och Emilia gled också in något efter oss.Där såg vi matchen (som förövrigt
var hyffsat irriterande) och chillade. Sen skulle vi ut på äventyr som slutade i
Karlsvik. Gled in med mjukisbyxor. Skönt.

Efter våran lilla trip for vi tillbaka till Linn och fikade, spelade spel och myste.
Cyklade hem rätt sent och somnade vid fem.

Idag blev jag väckt vid ett, blev lite irriterad först men insåg sen att det var för
mitt eget bästa. Gillar inte riktigt själva uppvakningen. Ikväll är vi bjudna på
grillat hemma hos pappas homie Janne Johansson, känner mig inte särskilt
sugen på att fara dit... Jobbigt att vara så social...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0